Повернення та обмін
ВАЖЛИВО! При отриманні товару на відділенні Нової Пошти обов'язково перевірити цілісність і комплектацію замовлення!
Якщо товар пошкоджений, то обов'язково потрібно скласти акт-претензію разом зі співробітником Нової Пошти, без даного акту претензії не приймаються.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів»
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;збережено всі ярлики та заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів»
Компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.